هميشه تنهايي..................
 
بچه های دانشگاه غیر انتفاعی زرندیه -
دنيا چيز بدي نيست چيز كمي است....
 
 

باید خیانت كنی.....!!  تا دیوونه ات باشن...!!

باید دروغ بگی.....!! تا همیشه تو فكرت باشن...!!

باید هی رنگ عوض كنی.....!! تا دوسِت داشته باشن...!!

اگه ساده ای .....!! اگه باوفایی.....!!

اگه یك رنگی......!! همیشه تنهایی....



نظرات شما عزیزان:

arash.................
ساعت14:10---12 آذر 1392
salam.....motasefane man ye modate tooolany be net nemiyam ......vebamo hazf mikonam.hosele dashtanesho nadaram.man bishtar veb gardi mikonam.....movafagh bashi....khoda negahdar
پاسخ: اي بابا. خدا پشت و پناهت..........


arash........
ساعت20:11---11 آذر 1392
mishe baram az tamoome oon chiza ke nemitonesti to vebet begi baram begi.........



biya to vebam bego...
پاسخ: na aslan nemitonam.bebakhshid.


arash...................
ساعت18:07---11 آذر 1392
shabhayeman2.blogfa.com





بیاحتما


منتظرما

پاسخ:

باشه اومدم

arash jon man omadam webloget amma natonestam nazar bedam codesh nayomad. rasti nagofti az kodom shahri??? rasti chera weblage ghablito hazf kardi???


arsh...............
ساعت13:23---11 آذر 1392
جدی جدی وبلاگ بسازم میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟مردومردونه؟؟؟کنجک اوم کردی........باشه میسازم بیا اونجاحرف بزنیم....
پاسخ: بله كه ميام مردو مردونه. شما از كدوم شهريد؟؟


mandegar
ساعت13:39---10 آذر 1392
به به دوباره حماسه آفریدی که........
پاسخ: ممنون.


arash.......................
ساعت13:37---10 آذر 1392
ایشالله....اسم شریفت ومیشه بگی؟؟


به اطرافت نگاه کن هست کسیکه براش مهمی امابهت نمیگه.....نگاهتوعمیق کن میبینیش....فقط یادت باشه باهاش رفیق نشی چون وجودش مقدس ترازایناس که بازیچه بشه....امااگه پیداش کردی بهش بگوکه دوسش داری تابعدا پشیمون نشی مثه من وبگی اگه میدونست حتماصبر میکرد.....من بعد ازدواجش فهمیدم دوسم داشت زمانیکه کار از کار گذشته بود
پاسخ: بيخياااااااال. شايد...... نه من يه همچين كاري نميكنم اگه خدا بخواد خودش ميرسه. چون من قبلا (چون رفقا ميخونن نميتونم بگم)...... تو فكر كني كه ميخوادت بعد بهش بگي اگه بگه نه خورد نميشي اونوقت؟!! البته بعد اين كه خيلي راجع بش عميق فكر كردي بازم ممكنه بگه نه.



.................arash
ساعت13:12---6 آذر 1392
من جای توباشم برای همیشه قید خواستنومیزنم.....البته دارم همین کارومیکنم...باهیچکس حتی برای خوش گذرونی هم رفیق نیستم.....تاوقت زندگی مشترک
پاسخ: pas damet garm. manam doa mikonam khoda eshtiyaghe khoshgozaronie ghable zendegiye moshtarak ro az dele ma pak kone......


........arash
ساعت21:06---5 آذر 1392
جدی؟؟؟افرین...خوبه که دوباره خودتو گرفتار نمیکنی...مطمن باش بهترازاون گیرت میاد
پاسخ: خدا كنه ارش جون


mandegar
ساعت13:45---5 آذر 1392
سلام ...وب زیبایی داری خسته نباشی....من وبم خراب خرابه...آدرس وب جدیدموهروقت کامل شد میدم سربزن خوشال میشم....



عشقای بزرگی رو بیخیال همش گذراس.نظرت راجع به عشقای بچگی وپیری چیه؟؟؟ عشق بچگی

داشتی؟؟؟



عشق پیری توانتخاب کردی؟؟؟دوست من
پاسخ: سلام. سلامت باشی ممنون.چشم حتما آدرس بدین خدمت میرسیم. عشق بچگی که خیلی حال میده راضیم عشق پیری رو هم تجربه نکردم نمیدونم.


...............arash
ساعت21:30---4 آذر 1392
آخی ..........پس پیشته ....خوبه که غصه نداری ......

پاسخ:

نه کسی هم پیشم نیست آرش جون فقط من خدارو شکر خیلی سعی میکنم به هر کسی دل نبندم چون دل کندن ازش خیلی درد داره یه چند وقتی هم تجربه کردم آخرش دیدم ..... !!!.



........................................arash
ساعت16:18---4 آذر 1392
آدرس وبلاگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟این یه رازه

خوبه که واسه کسی نمینویسی آخه فک کردم تنهات گذاشت
پاسخ: به حق چیزای نشنیده !! رازه؟؟!!!!!!!!!!! سر در نمیارم والله. نه کسی تنهام نذاشته.


.............................................arash
ساعت13:29---4 آذر 1392
چقدر عاشق....دروصف کیست اینهمه ستایش؟؟



منم تووبلاگم ازین مطبای عاشقونه زیاذ هست ولی واسه هیچکس نیست....هیچکس هیچکسم که نه فقط چندتاش واسه کسیه خودش خبرنداره....توچی؟؟مخاطبت خبر داره؟؟

بقول سعدی:اورا خودالتفات نبودی به صیدمن....من خویشتن اسیرکمندنظرشدم


پاسخ: سلام ممنون که نظر گذاشتی من مخاطبی ندارم و واسه هیچکس نیز واسه خود خودمه. چرا آدرس وبلاگتو نذاشتی؟؟؟.


رها
ساعت2:48---4 آذر 1392
عالی بود.
پاسخ: ممنون....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


قصد ازدواج نداریم :D . . . شعار ما در زندگی پاکی و درست زندگی کردن در یک کلام آدم بودن است. خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چون من ندار بودم عروسک قصه ام پرید! دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تاریخ ایجاد وبلاگ:1391/12/9
باز هم یه هنر جدید یه آهنگ جدید از بچه های دانشگاه
به درخواست دوستان 13 آذر تولد khanoom sogand خـــدایـــا ! خودم را دوست دارم آغوشت چه اتفاقی افتاده دو برادر... محرم ماه محرم قيامت بي حسين غوغا ندارد احساس رضایت اسیر تو که باشم....آزادمـــــ واقعا چرا ؟؟؟؟ |: طنز باحال دلنوشته 99 ســــــکوت طنز(6)دانشجــــــــوو خجسته عید سعید غدیر خم مبارک :D چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟:| ضـــــد حـــــــال درد داره نه ندارم.... با من قدم بزن ب درکــــ